-----------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------

torsdag 5 maj 2011

Pinnar

Det blir inget läst, inget skrivet och inget provlagat idag. Jag sitter helt och hjälplöst fast på min nya favoritsida Pinterest, som Anna var generös nog att skicka mig en invite till. Det är sidan du alltid behövt, den som ersätter den röriga mappen märkt "inspiration" någonstans på din hårddisk där du aldrig kommer ihåg vart du hittade vilken bild. Pinterest är din virtuella anslagstavla där du sparar bilder och inspiration på dina egna boards som du själv kategoriserar. Givetvis kan du titta vad andra pinnar för något, och det är det jag gjort idag. Nu vill jag måla glasburkar med griffelfärg och hänga upp antika krattor på väggarna - för tänk så mycket roligt man i sin tur kan hänga på dem! Jag återkommer, om jag någon gång slipper ut.
/Amanda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...