-----------------------------------------------------------------------------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------

onsdag 4 maj 2011

A nice cuppa'



Den värsta tedrickerskan i släkten är min moster. Hon äger den största koppen jag någonsin sett. Ur den, som pryds av en ledsen hund med långa öron, dricker hon flera gånger om dagen. Skållhett te. Min läpp krusar sig lite och börjar utveckla blåsor bara jag tänker på det. Hon är verkligen en hårding, min moster.
Annars är det ju aldrig fel med en kopp te - och idag tänkte jag tipsa om ett favoritmärke bland teer, nämligen Clipper. Deras teer är ekologiska, rättvisemärkta och helt fantastiskt goda! Hittar du dem inte i en hälsokostaffär så kan du alltid titta in hos Hildur. Mitt personliga favorit-te är det med echinacea och citrus. Eller hallon. Beror på vilken dag man frågar mig.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...